CH Mínusz Webáruház

Bevásárlókosár

A bevásárlókosara jelenleg üres.

Üzenet
  • EU elektronikus adatvédelmi irányelv

    Ez a weboldal sütiket használ hitelesítés, az oldalon történő böngészés, és egyéb funkciók kezelése céljából. Azáltal, hogy weboldalunkat használja, elfogadja, hogy ilyen típusú sütiket helyezhetünk el eszközén.

    Adatvédelmi szabályzat megtekintése

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(érvényes: 2016. 03. 08-tól)

1. Szerződési feltételek alapfogalmai:

1.1. Szolgáltató adatai

Neve: CH Mínusz Team Kft.
Képviselő neve: Szabó Miklós
Székhelye: 2214 Pánd, Kossuth Lajos utca 9.
Adószám: 23272110-2-13
Közösségi adószám: HU23272110
Cégjegyzékszám: 13-09-145506
Céget nyilvántartásba vette: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
A továbbiakban Szolgáltató.

1.2. Szolgáltató elérhetősége

Iroda és levelezési címe: 1138 Budapest, Danubius utca 5
Elektronikus elérhetőség: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Központi GSM szám: +36 30 434 1665
Az ügyfélszolgálat munkanapokon 9 és 17 óra között hívható.

1.3. Szolgáltató egyéb adatai

Tevékenységi kör: 4791 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
Tevékenység a székhelycím szerinti jegyzőnél bejelentve.
Bankszámlavezető bank neve: Budapest Bank Nyrt.
Bankszámlavezető bank címe: 1138 Budapest, Váci út 193.
Bankszámla száma: 10102244-06748600-01003005
Bankszámla nemzetközi száma (IBAN): HU03 1010 2244 0674 8600 0100 3005
Bank SWIFT azonosítója (BIC): BUDA HU HB
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: 03527-0001

1.4. Tárhelyszolgáltató adatai

Neve: Coimbra ITS Kft.

Székhelye, levelezési címe: 1037 Budapest, Hunor u. 62 A 1h./fsz.2.
Elektronikus elérhetőség: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Telefon: +36-1-406-77-58

1.5. Vásárló

Aki a Szolgáltató hivatalos honlapján (www.chminusz.hu), a honlapon keresztül valamilyen szolgáltatást vagy terméket vásárol, és az Általános Szerződési Feltételeit (továbbiakban: ÁSZF) tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

2. Általános Szerződési Feltételek célja

Az ÁSZF a szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az az információs önrendelkezési jogról és az információszabadság kérdéseiről szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.

2.1. Szerződési Feltételek elfogadása

A Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás, illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja és utólag nem hozzáférhető. A szerződés ráutaló magatartással jön létre, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi. Vásárló részéről leadott megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

2.2. Szerződési Feltételek hatálya

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja.

Jelen ÁSZF 2014. 06. 09. napjától határozatlan ideig hatályos.

Szerződés nyelve: magyar

A szerződésnek nem része, és nem utal semmilyen magatartási és etikai kódexre.

3. A szolgáltatás

A webáruház termékeinek házhozszállítása a szállítási feltételekben (4.4-es pont) meghatározott országokba.

Webáruház termékkínálata:

  • Cukrászati készítmény, édesipari termék
  • Kenyér- és pékáru, sütőipari termék
  • Édességáru (pl.: csokoládé, desszert, nápolyi, cukorkaáru)
  • Egyéb élelmiszer (pl.: olajos és egyéb magvak, cukor, só, száraztészta, kávé, tea, fűszer, méz)
  • Közérzetjavító és étrend-kiegészítő termék

3.1. Rendelési információk:

A webáruházban történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A megrendelésről a webáruház üzemeltetője e-mail formájában értesül, melyről a vásárló az általa megadott e-mail címen szintén kap (a technikai feltételektől függően) azonnali tájékoztatást. A webáruház termékei csak elektronikus úton és házhozszállítással rendelhetők meg.

3.2. Megrendelések feldolgozása:

A megrendelések munkanapokon 16 óráig kerülnek feldolgozásra, de ezen időszakon kívül is lehet rendelést leadni. A visszaigazolás 48 órán belül belül történik meg, melyben tájékoztatást kap a teljesítés időpontjáról. A visszaigazolás előtt előfordulhat, hogy a webáruház munkatársai telefonon vagy elektronikus levél útján keresik fel a vásárlót az adatok egyeztetése vagy az esetlegesen felmerülő kérdések miatt. Amennyiben az oldal azt jelezte vissza, hogy a megrendelés továbbítása sikeresen megtörtént, de 48 órán belül semmilyen kapcsolatfelvétel nem történik a webáruház üzemeltetőjétől, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. Ebben az esetben kérjük, keresse a munkatársakat a megadott elérhetőségeken!

4. Szerződés létrejötte és módosítása

4.1. Általános jellemzők

A Szerződés akkor jön létre, ha a 2.1. pont értelmében a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, mely egyúttal a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti. Megrendelés akkor jön létre, amikor Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja.

4.2. Szolgáltatás módosítása, törlése

Amennyiben a rendelés leadása után hibát vett észre (pl.: rossz mennyiséget vagy más terméket rendelt), esetleg mégsem szeretné megrendelni a termékeket, a rendelés teljesítésének megkezdéséig (melyről a visszaigazolás értesít), lehetősége van módosítani, illetve törölni a rendelését az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken (elektronikus levélben, telefon vagy faxon). A webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Módosítás vagy törlés esetén a szolgáltatás vételárának különbözete (többlete) előre történő kiegyenlítés esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére, bankkártyával történő kiegyenlítés esetén csak a fizető kártyájára áll módunkban az összeget visszautalni!

4.3. Fizetési feltételek

A fizetés történhet:

  • előreutalással
  • bankkártyás fizetéssel
  • házhozszállítás alkalmával (utánvét)

A fizetendő végösszeg a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

1. Banki előreutalás
  • A vásárló a visszaigazoló e-mail alapján a végösszeget a szolgáltató számlájára utalja.
  • Ezen fizetési módot csak magyarországi forint számláról tudjuk elfogadni, amennyiben külföldi számláról vagy nem forint átutalás érkezik a számlánkra, a Banki költségek levonásával az Összeget visszautaljuk!
  • Az előreutaláshoz az alábbi adatokra lehet szüksége:
    • Kedvezményezett neve: CH Mínusz Team Kft.
    • Bankszámla száma: 10102244-06748600-01003005
    • Bankszámlavezető bank neve: Budapest Bank Nyrt.
    • Bankszámlavezető bank címe: 1138 Budapest, Váci út 193.
2. Bankkártyás fizetés
  • A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti.
  • Elfogadható bankkártya típusok: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron

borgun

3. Utánvétes fizetés
  • Ebben az esetben a megrendelés után az áru kiszállításra kerül az Ön által megadott címre, és ott a kézbesítőnek készpénzben kell rendezni a számla végösszegét.
  • Ez a fizetési mód csak magyarországi szállítási cím esetén vehető igénybe.

4.4 Szállítási feltételek

  • A webáruház megrendeléseit az üzemeltető szerződött partnerei, a GLS és DPD csomagküldő szolgálatok teljesítik.
  • A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik
  • Amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
  • Mindegyik szállítási ország esetében a szállítási napot megelőzően egy e-mailt fog kapni a futárszolgálattól, amelyben tájékoztatják Önt a szállítás tényéről és az esetleges utánvétel összegéről. A GLS csomagküldő szolgálat három kézbesítési kísérletet tesz három egymást követő munkanapon.
  • Belföldi szállítás esetén már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között, mely a GLS csomagküldő szolgálat adott napi kiszállítási értesítőjében található hivatkozás segítségével igényelhető, ennek rögzítését nem ügyfélszolgálatunk végzi. A GLS csomagküldő szolgálat a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül, de kérjük, ténylegesen csak akkor számítson a kiszállításra, amikor már a kiszállítás napján reggel, e-mailben értesítik Önt az érkezésről! Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén tehát értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
  • A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mail értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, depóvárosokban igény szerint 17-20 óra között is, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, vagy egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
  • Utánvéttel kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Sikertelen átvétel esetén a rendelés újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
  • A szállítási költség a rendelt termékek árától függ.
  • A szállítás díjait rendszerünk automatikusan számolja ki a https://www.chminusz.hu/szallitasi-feltetelek oldalon található költségek alapján.
  • Külföldi szállítási cím esetén a szállítási díj függ a szállítási országtól, a csomag(ok) súlyától, és a csomagok számától.  Egy csomag maximális súlya 40 kg, mely felett minden megkezdett csomag új csomagnak számít.
  • Külföldi szállítás jelenleg az alábbi országokban elérhető: Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Németország, Belgium, Csehország, Dánia, Franciaország, Hollandia, Luxemburg, Lengyelország, Olaszország, Románia, Bulgária, Nagy-Britannia, Írország, Horvátország, Monaco, Málta, Litvánia, Lettország, Észtország, Spanyolország, Svédország, Portugália, Finnország.

5. Jogok és kötelezettségek

5.1. A Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége

  • A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
  • A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
  • A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adót (ÁFA) és egy darabra vonatkozó bruttó árat jelöl.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A termékképek illusztrációk!
  • A Szolgáltató a vásárlás és a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, a Vásárló által visszakereshető formában, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás, sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.
  • A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.
  • A szállítás költsége a Vásárlót terheli, azonban Szolgáltató vállalja a felelősséget a szállítás pontosságáért és biztonságáért, a szállítás során felmerült károkért.

5.2. A Vásárló jogai és kötelezettségei

  • A vásárló kötelessége a rendeléshez szükséges adatok pontos megadása. A vásárlói adatok megadása során szolgáltatott téves adatokért, és az azokból adódó károkért a szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget az ezen adatokból eredő esetleges téves teljesítés esetén.
  • A Vásárló kötelessége a szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése (bankkártyával történő fizetés, banki előreutalás, utánvétel)
  • A választott fizetési módtól a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.
  • A csomagot kézbesítő viszi a megadott címre. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Sérült csomag esetén utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom nem látható, de a termék a gondos csomagolás ellenére mégis sérült, ezt kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak és a kártalanításáról haladéktalanul gondoskodunk.

5.3 Elállás joga

Az elállás jogát a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló törvény szabályozza, melyet a kiküldött csomag nyomtatott formában is tartalmaz, illetve a webáruház „Jogi információk” menüpontja alatt is megtalálható.

Ez alapján az indoklás nélküli elállásra a vásárlónak az átvételt követően 14 nap áll rendelkezésére.

Az elállás tényét legegyszerűbb elektronikus levélben, vagy faxon közölni a webáruház üzemeltetőjével. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül annak kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt.)

Elállás esetén a webáruház üzemeltetője 14 napon belül visszatéríti az áru értékét, amennyiben az elállás jogával él a vásárló és hiánytalanul, eredeti állapotában visszajuttatja a megrendelt terméket.
Bizonyos esetekben nem illeti meg a fogyasztót az elállás joga, ilyen esetek például:

  • Élelmiszerek és az étrend-kiegészítők felbontott állapotban természetüknél fogva vissza nem szolgáltatható termékeknek minősülnek (természetesen bontatlan állapotban élhet az elállás jogával).
  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, vagy gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta vagy a szoftvert letöltötte.

5.4 Szavatosság, jótállás

A termékre a szolgáltató szavatosságot vállal, a terméken feltüntetett szavatossági időn belül garantálja a termék minőségét.

Szavatossági idő: ameddig a szavatosság érvényes. A termékek szavatossági ideje egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó, ami a dobozon vagy a csomagoláson olvasható. A szolgáltató vállalja, hogy a kiküldés napján a termék szavatossági ideje több mint 30 nap.

A szolgáltató jótáll azért, hogy az általa vagy szállítója által szállított termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra, valamint mentes mindenfajta olyan gyártási, kivitelezési hibáktól, amelyek a szolgáltató cselekedetéből vagy mulasztásából erednek.

Szavatossággal a szolgáltató arra vállal felelősséget, hogy az eladáskor a vásárló hibátlan terméket kapott, melynek tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni, és az ismertetett tulajdonságait a szavatossági időn belül megtartja.

Reklamációval kapcsolatban a vásárló a szolgáltató bármely elérhetőségén jelezheti problémáját.


Jogos reklamáció esetén a szolgáltató vállalja a törvényi határidőn belül, a termék díjmentes cseréjét, amennyiben ez nem lehetséges a teljes vételár visszafizetését.

Egyébiránt az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

6. Adatkezelési információk:

Az adatok kezelője: a webáruház üzemeltetője.
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: 03527-0001

6.1 A kezelt adatok köre, módja:

Az adatkezelés célja: a kereskedelmi tevékenység adminisztrálása és megvalósítása, a szolgáltatás fejlesztése, a vásárlókkal való kapcsolattartás, közvélemény-kutatás és hírlevél küldés.

Az adatkezelés módja: A vásárlás során az Ön által megadott nevet, e-mail címet, felhasználói nevet, szállítási címet és az utolsó látogatása során használt IP címét* az áruház üzemeltetői részére elérhető módon, az Ön jelszavát nem visszafejthető (hash) formában tárolja.

* Az internetet használó számítógépek minden tranzakció során (például egy weboldal megjelenítésekor) megadják IP-címüket, amely az internetre csatlakozó eszköz egyedi azonosítója.

A rendelések leadásakor a személyes adatok a termékadatokkal együtt, egy jelszóval védett adatbázisban tárolódnak. Az adatbázisból való törlés a felhasználó kérésére történik, így az addig visszakereshető, míg a felhasználó kifejezetten nem kéri az ügyfélszolgálatunktól az adatainak eltávolítását. A vásárlás adatai megjelennek a számlán is, ezek az adatok azonban nem törölhetők. Amennyiben a hírlevél küldéséhez hozzájárult, az e-mail címe egy külön adatbázisba kerül, melyen keresztül kizárólag a webáruház üzemeltetői kereskedelmi célú e-maileket küldhetnek ki. A hozzájárulás megszüntethető a hírlevelek alján található leiratkozás linkkel, illetve ügyfélszolgálatunk segítségével is.
Az adatok kezelése a felhasználó önkéntes hozzájárulásával történik.

A személyes adatok kezelésének időtartama: a felhasználó törlési kérésének időpontjáig.

Az adatokhoz hozzáférők köre:

  • a webáruház üzemeltetőjének munkatársai.
  • a kézbesítő alvállalkozó, aki a név és a címadatokat kapja meg, továbbá rendelkezésre állás esetén az e-mail címet (értesítőt küld a várható érkezésről) és a telefonszámot (értesítőt küldhet a várható érkezésről és esetleges sikertelen kézbesítés esetén, egyeztetés céljából).
  • a törvényben előírt hatóságok kötelező, vagy hatósági eljárás során kért adatokhoz.
  • a lejárt számlák kezelése céljából Szolgáltató jogosult a partnereinek adatait követeléskezelő partnerének átadni.

A fenti eseteken kívül adatait harmadik félnek nem adjuk át és bizalmasan kezeljük.
Az adatok megadásáról a felhasználók döntenek, az adatok kezeléséről tájékoztatást kérhetnek az üzemeltető elérhetőségein.
Felhívjuk a felhasználók figyelmét, hogy adataik megadásakor járjanak el a legnagyobb elvárható körültekintéssel, hogy saját rendszerükből az adatok mások számára rejtve maradjanak! Az adathalászás, az illegális adatgyűjtés, a betörések és a további külső támadások elkerülése érdekében folyamatosan ellenőriztesse rendszerét szakértővel!

6.2. Adatkezelés a bankkártyás online fizetési rendszer használatakor

  • A bankkártyával való fizetés a Budapest Bank Nyrt. szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
  • A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.
  • A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.

6.3 Passzív információgyűjtés

A passzív információgyűjtés az oldalainkon való böngészéskor passzívan, azaz az információ aktív szolgáltatása nélkül gyűjthető adatok gyűjtését jelenti az alábbi módokon:

  • Az internetes böngésző automatikusan továbbít az oldalakra bizonyos anonim információkat:
    • annak az oldalnak az URL címe, ahonnan idetalált
    • a számítógépén jelenleg futó böngésző típusa és verziószáma
    • képernyőjének felbontása
    • IP cím
  • a weboldalak gyűjthetnek anonim információkat a számítógépéről cookie-k segítségével.

A böngészőjét úgy is beállíthatja, hogy az értesítést küldjön, ha egy cookie elküldésre kerül vagy ki is kapcsolhatja a cookie-kat, de bizonyos szolgáltatások lehet, hogy korlátozottan vagy egyáltalán nem fognak működni nélkülük.
A passzívan szerzett anonim adatokat felhasználhatjuk és összesíthetjük az oldal látogatóinak nyújtott szolgáltatás jobbátétele érdekében, és hogy a preferenciák alapján formáljuk a honlapot. Ezen adatok nincsenek összekapcsolva a vásárlás során megadott személyes adatokkal.

6.4 Az adatkezeléssel érintett jogai, jogorvoslati lehetőségei

Az adatkezeléssel érintett:

  • tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről,
  • kérheti személyes adatainak helyesbítését,
  • kérheti személyes adatainak törlését vagy zárolását,
  • tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
  • jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat.

Az érintett tájékoztatását az adatkezelő csak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény (továbbiakban Törvény) 9. § (1) bekezdésében, valamint a 19. §-ban meghatározott esetekben tagadhatja meg.

  • Az adatkezeléssel érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt, illetőleg az általa megbízott feldolgozó által feldolgozott adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják, vagy kapták meg az adatokat. Az adatkezelő erre vonatkozó kérelem esetén 30 napon belül írásban köteles megadni a tájékoztatást.
  • A valóságnak meg nem felelő személyes adatot az adatkezelő helyesbíteni köteles.
  • A személyes adatot törölni kell, ha
  • kezelése jogellenes,
  • az adatkezeléssel érintett az adatok törlését kéri,
  • az hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem korrigálható –, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki,
  • az adatkezelés célja megszűnt,
  • az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt,
  • a törlést a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte.
  • Az adatkezeléssel érintett a Törvény 21. §-ában meghatározott okokból tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen. Ebben az esetben az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 15 nap alatt köteles a tiltakozást megvizsgálni és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatni. Ha az érintett az adatkezelőnek a döntésével nem ért egyet, illetve, ha az adatkezelő a határidőt elmulasztja, az érintett - a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.
  • Az adatkezeléssel érintett jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat a Törvény 22.§-ában meghatározottak szerint.
  • Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
  • Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
  • Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
  • Honlap: www.naih.hu
  • Telefon: +36 (1) 391-1400
  • e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

________________________________________

További dokumentumok:

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

 



Bizonyos dokumentumok megtekintéséhez az Adobe Reader szükséges. Innen letölthető a magyar verzió.

Partnereink

Kiemelt Dia-Wellness termék forgalmazó  
Elektronikus minősítő tanúsítvány Partnerünk a CH Diéta Szállítópartnerünk a GLS csomagküldő szolgálat

Ügyfélszolgálatunk

Az alábbi elérhetőségeinken léphet velünk kapcsolatba:

Internetes áruházként legbiztosabb elérhetőségünk az e-mail, munkaidőben általában 2 órán belül válaszolunk!

Információk

Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, rendelés előtt olvassa el szerződési feltételeinket!
Szállítási Feltételek
Itt találja meg szállítási feltételeinket és árainkat.
Kapcsolat
Kérdése, esetleg problémája adódott? Vegye fel velünk a kapcsolatot!