Szállítási feltételek
Webáruházunkban vásárolt termékeit a GLS csomagküldő szolgálat juttatja el Önhöz. A kiszállítás Magyarország területére súlybéli korlátozás nélkül, külföldre csomagonként (max. 40 kg/csomag)* történik az alábbi díjakkal:
Belföldi szállítás:
- 15.000 Ft-os kosárérték alatt: 1.990 Ft
- 15.000 Ft-os kosárérték felett: 990 Ft
Nemzetközi szállítás:
Jelenleg nem elérhető.
Csomagját az alábbi módokon tudja fizetni (bővebb információért kattintson a választott fizetési módra):
- Bankkártya
- Előreutalás
- Utánvét Költsége 500 Ft értékhatártól függetlenül.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik, amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Belföldi szállítás esetén a kézbesítés 4-7 munkanapon belül történik meg. Mindegyik szállítási ország esetében a kiszállítási nap reggelén egy e-mailt fog kapni a futárszolgálattól, amelyben tájékoztatják Önt a szállítás tényéről és az esetleges utánvétel összegéről. A GLS csomagküldő szolgálat három kézbesítési kísérletet tesz három egymást követő munkanapon. Belföldi szállítás esetén már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között, mely a GLS csomagküldő szolgálat adott napi kiszállítási értesítőjében található hivatkozás segítségével igényelhető, ennek rögzítését nem ügyfélszolgálatunk végzi. A GLS csomagküldő szolgálat a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül, de kérjük, ténylegesen csak akkor számítson a kiszállításra, amikor már a kiszállítás napján reggel, e-mailben értesítik Önt az érkezésről! Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén tehát értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mail értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, depóvárosokban igény szerint 17-20 óra között is, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, vagy egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
*Külföldi szállítási cím esetén a szállítási díj a szállítási országtól, a csomag(ok) súlyától, és a csomagok számától függ. Egy csomag maximális súlya 40 kg, mely felett minden megkezdett csomag új csomagnak számít, ennek megfelelően a szállítás pontos, súlyarányos díját rendszerünk automatikusan kalkulálja. Külföldi szállítás jelenleg az alábbi országokban elérhető: Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Németország, Belgium, Csehország, Dánia, Franciaország, Hollandia, Luxemburg, Lengyelország, Olaszország, Románia, Bulgária, Nagy-Britannia, Írország, Horvátország, Monaco, Málta, Litvánia, Lettország, Észtország, Spanyolország, Svédország, Portugália, Finnország.
A GLS ügyfélszolgálatának elérhetősége (munkanapokon 7 és 20 óra között):- 06 1 802 0265 (külföldről +36 1 802 0265), mely nem emeltdíjas telefonszám, a hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.
FONTOS! Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! A futárnak nem áll módjában átvétel előtt a csomagot kibontani, illetve átadni kibontásra, ezért ha a csomag sérülésmentes, kérjük, vegye át a megrendelt termékeket. Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom nem látható, de a termék a gondos csomagolás ellenére mégis sérült, esetleg hiányos, ezt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak és a kártalanításáról haladéktalanul gondoskodunk.
