CH Mínusz Webáruház

Bevásárlókosár

A bevásárlókosara jelenleg üres.

Üzenet
  • EU elektronikus adatvédelmi irányelv

    Ez a weboldal sütiket használ hitelesítés, az oldalon történő böngészés, és egyéb funkciók kezelése céljából. Azáltal, hogy weboldalunkat használja, elfogadja, hogy ilyen típusú sütiket helyezhetünk el eszközén.

    Adatvédelmi szabályzat megtekintése

Szállítási feltételek

Webáruházunkban vásárolt termékeit a GLS csomagküldő szolgálat juttatja el Önhöz. A kiszállítás Magyarország területére súlybéli korlátozás nélkül, külföldre csomagonként (max. 40 kg/csomag)* történik az alábbi díjakkal:

CH Mínusz Webáruház - szállítási díjak

Csomagját az alábbi módokon tudja fizetni (bővebb információért kattintson a választott fizetési módra):

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik, amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Belföldi szállítás esetén a kézbesítés 4-7 munkanapon belül történik meg. Mindegyik szállítási ország esetében a kiszállítási nap reggelén egy e-mailt fog kapni a futárszolgálattól, amelyben tájékoztatják Önt a szállítás tényéről és az esetleges utánvétel összegéről. A GLS csomagküldő szolgálat három kézbesítési kísérletet tesz három egymást követő munkanapon. Belföldi szállítás esetén már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között, mely a GLS csomagküldő szolgálat adott napi kiszállítási értesítőjében található hivatkozás segítségével igényelhető, ennek rögzítését nem ügyfélszolgálatunk végzi. A GLS csomagküldő szolgálat a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül, de kérjük, ténylegesen csak akkor számítson a kiszállításra, amikor már a kiszállítás napján reggel, e-mailben értesítik Önt az érkezésről! Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén tehát értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mail értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, depóvárosokban igény szerint 17-20 óra között is, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, vagy egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

*Külföldi szállítási cím esetén a szállítási díj a szállítási országtól, a csomag(ok) súlyától, és a csomagok számától függ. Egy csomag maximális súlya 40 kg, mely felett minden megkezdett csomag új csomagnak számít, ennek megfelelően a szállítás pontos, súlyarányos díját rendszerünk automatikusan kalkulálja. Külföldi szállítás jelenleg az alábbi országokban elérhető: Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Németország, Belgium, Csehország, Dánia, Franciaország, Hollandia, Luxemburg, Lengyelország, Olaszország, Románia, Bulgária, Nagy-Britannia, Írország, Horvátország, Monaco, Málta, Litvánia, Lettország, Észtország, Spanyolország, Svédország, Portugália, Finnország.

A GLS ügyfélszolgálatának elérhetősége (munkanapokon 7 és 20 óra között):
  • 06 1 802 0265 (külföldről +36 1 802 0265), mely nem emeltdíjas telefonszám, a hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.

FONTOS! Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! A futárnak nem áll módjában átvétel előtt a csomagot kibontani, illetve átadni kibontásra, ezért ha a csomag sérülésmentes, kérjük, vegye át a megrendelt termékeket. Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom nem látható, de a termék a gondos csomagolás ellenére mégis sérült, esetleg hiányos, ezt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak és a kártalanításáról haladéktalanul gondoskodunk.

  Szállítási felhívás

Partnereink

Kiemelt Dia-Wellness termék forgalmazó  
Elektronikus minősítő tanúsítvány Partnerünk a CH Diéta Szállítópartnerünk a GLS csomagküldő szolgálat

Ügyfélszolgálatunk

Az alábbi elérhetőségeinken léphet velünk kapcsolatba:

Internetes áruházként legbiztosabb elérhetőségünk az e-mail, munkaidőben általában 2 órán belül válaszolunk!

Információk

Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, rendelés előtt olvassa el szerződési feltételeinket!
Szállítási Feltételek
Itt találja meg szállítási feltételeinket és árainkat.
Kapcsolat
Kérdése, esetleg problémája adódott? Vegye fel velünk a kapcsolatot!